sunnuntai 30. syyskuuta 2018

Ruskean Sävyjä




Kukaan on tuskin voinut välttyä tämän syksyn trendiväriltä - ruskealta. Itse en koe sävyä niinkään muotijutuksi, vaan aina toimivaksi mustan korvaajaksi. Olen aina ollut melko huono pukeutumaan kokomustaan, mutta pehmeistä ruskean- ja beigensävyistä olen tykännyt, joten sanomattakin selvää, että tämän syksyn muoti miellyttää! Onneksi vaatekaapista löytyykin sävyä jo valmiiksi, kuten lähes identtinen kollaasissa oleva leo-tekoturkki, jota käytin viime talvena ihan älyttömästi (päällä täällä) sekä ruskea villakangastakki (käytössä täällä). Muutamista uusista jutuista haaveilen, mutten ole nyt raaskinut ostaa oikein mitään ennen matkalle lähtöä. Ainakin ruskea neule on haussa, sekä käärme -kuosiset nikkurit olisivat hauskat simppeleiden asujen kanssa. Huolisin myös beigen tekoturkin tai teddytakin, mutten takin hankintaa voi oikein järjellä selittää. Guccin super mini Dionysus on ollut haaveissa useamman kuukauden, pohdittuani keväällä saman mallin hankintaa punaisena. Laukku on täälläkin kollaaseissa näkynyt useamman kerran, ja olen melko varma, että se päätyy olalleni syksyn aikana. Meillä on Amerikasta kotiin tullessa vaihto Lontoossa, joten sieltä olen kaavaillut laukun hankkivani. Haluan nimenomaan tuon ihan superpikkuisen koon, joka mahduttaa sisäänsä lähinnä puhelimen.

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

2 kommenttia:

  1. Heippa!
    Pakko kysyä, onko sulla vielä se Henri lloydin pipo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ei ole, se meni itse asiassa mun ystävälle jo useampi vuosi sitten 🙂

      Poista