maanantai 17. syyskuuta 2018

Leomekko, nahkatakki ja tavallista arkea






mekko - &Other Stories (samantyylinen)
nahkatakki - Zara (samantyylinen)
nilkkurit - Zara (samantyyliset)
laukku - Chloé
aurinkolasit - Ray Ban Meteor

Viimeksi näitte leopardi -mekon yhdistettynä tennareihin täällä, tällä kertaa vuorossa asu nilkkureiden ja nahkatakin kanssa. Leomekko epäilytti ostohetkellä ja rikoin omaa sääntöäni, jos yhtään epäilet, älä osta. Malli miellytti (vaikka totta puhuen taitaa tehdä minut vähän isomman näköiseksi) sen sijaan hinta oli vähän liikaa mitä olin ajatellut ja printin sävykään ei ollut ihan mitä halusin. Lopulta kuitenkin mekko on ollut yksi parhaista vaateostoksista hetkeen! Melkein hävettää, miten paljon olen sitä käyttänyt. Ei riitä että vaatteen ulkonäkö miellyttää, vaan sen pitää olla myös mukava ja helppo käytössä, tämä on juuri sitä. Seuraavaksi ajattelin yhdistää mekon muhkean beigen neuleen kanssa. Veikkaan, että pakkaan tämän mekon myös ensi kuussa Jenkkeihin, olenko jo sanonut miten innoissani olen matkasta? 

Ennen matkaa olisi kuitenkin vielä kuukausi aikaa nauttia Suomen syksystä. Odotan kaunista ruskaa, joka on jo vähän alkanutkin. Tällä hetkellä ulkona tulee vettä kaatamalla, vähän kastuinkin kun kipaisin äsken lähikaupassa, sillä aion tehdä suolaista piirakkaa ennen iltavuoroa. Alkanut viikko sisältää ainakin perustyöpäiviä sekä yhden asiakasillan. Vaatekaappejen läpikäyntiä sekä myyntiin menevien tuotteiden hinnoittelua, sillä kirpputorini alkaa viikon päästä. Perjantaina ajelemme ehkä Helsinkiin ja lauantaina olisi pitkästä aikaa suunnitelmissa suunnata ystäväni kanssa viihteelle. Miltä teidän viikko näyttää?

Linkit mainoslinkkejä.

2 kommenttia:

  1. Minusta tuo mekko näyttää niin sinulta,että se suorastaan huutaa nimeäsi.
    Mutta joskus todella voi käydä niin ,että ostohetkellä ja vähän sen jälkeenkin epävarmalta ,tuntuva vaatekappale saataa osottautua aivan parhaaksi.
    Minä en ole nyt tänä syksynä saanut syyspukeutmisesta oikein mitään irti ja kaikki ostoslistalla olevat jututkin ovat jääneet vielä kauppaan,sillä en ole löytänyt just sitä mitä olen hakenut.Minulla on ajatus käydä vähän second hans putiikeissakin katsastamassa tilannetta,mutta minun tuurillani en kyllä löydä mitään.

    -kirsi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! 😚 yleensä mulla ne "hudit" jää vain kaappiin pyörimään, mutta tämä oli hyvä suunniteltu heräteostos 😀 Yritän kyllä kiinnittää huomiota, että harkitsisin ostoksia enemmän. Tässä kaappeja läpikäydessä on taas tullut huomattua, kuinka paljon turhaa sieltä löytyy. Tosin pakko myöntää, että tämä harrastuskin vaikuttaa ihan varmasti shoppailuun, vaikken koskaan mitään pelkästään blogin takia hanki.
      Hei, veikkaan että syyspukeutuminen alkaa innostaa enemmän kun kelit viilenee! Mulla on ainakin vielä liian kuuma neuleissa, ja saahan niitä taas käyttääkin kuukausi kaupalla 😬

      Poista