sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Boozt -20%

8. farkut 9. pipo 10. pooloneule 11. nilkkurit

Moikka! Miten ajattelitte sunnuntain viettää? Itse töissä, niin kuin koko viikonlopun, mutta sunnuntaivuorot ovat kivoja. Olen kyllä niin päässyt vuosien tauon jälkeen kiinni vuorotyöhön, mikä aluksi hieman hirvitti. Mikäli ei huvita kaupungille tänään lähteä, mutta shoppailu houkuttaa, kannattaa suunnata Booztille, nimittäin heillä on tänään sunnuntaina (23.10.16) 20% alennus koko valikoimasta, myös jo ennestään alennetuista tuotteista! Alennuksen saatte käyttämällä koodia MSS20 ja se on siis voimassa vain tämän päivän ajan ostaessa 108 eurolla.

Keräilin kollaasiin tuttuun tyyliin omia tämän hetkisiä lemppareitani valikoimasta. Tänä syksynä on onneksi vältytty pahemmilta sateilta, mutta minusta kumisaappaat ja sadetakki on hyvä löytyä. Vaikka sadetakkiin panostus ei ihan innosta, niin alennuksen kanssa se ei tuntuisi ihan niin pahalta. Neulemekkoja voisin hankkia joka värissä, niin helppoja ne ovat. Harmaaseen väriin en myöskään kyllästy ja uusi pipo tai kaulaliina kiinnostaa aina. Se mitä itse oikeasti tarvitsen, on ne mustat matalat nilkkurit. Pohdin esimerkiksi tätä mallia, mutta täytyy vielä harkita iltaan asti.

Tarjous ei koske merkkejä By Malene Birger, Barbour, Mango, Hugo Boss brands ja Eton. Postaus sisältää mainoslinkkejä.

4 kommenttia:

  1. Hei ootko aloittanut siis uudessa työssä? Jos, niin onnea kovasti! Muistan että olet haaveillut täällä blogissa aiemmin tyyliin ja muotiin liittyvistä töistä, ja sellaisissa juuri näkisinkin sinut helposti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olen hiljattain aloittanut kahdessakin uudessa työssä, mutta oikeastaan jo kesällä "vaihdoin alaa", nyt olen juuri siellä töissä missä halusinkin :)
      Kiitos paljon!

      Poista
    2. Ihan mahtavaa kuulla :) Luin uudelleen tuon oman kommenttini, eikä siis ollut tarkoitus udella sen tarkemmin. Olen vain viime aikoina entistä vahvemmin itsekin miettinyt alan vaihtoa. Mun työssä pankkialalla ei varsinaisesti ole mitään vikaa, mutta en suhtaudu siihen intohimoisesti enkä koe että mun parhaat kyvyt tulevat siinä esiin. Olen luova persoona, ja mun työ jotenkin syö tätä ominaisuutta sääntöineen ja määräyksineen. Ihailen sua kovasti siitä että uskalsit ottaa sen askeleen kohti haaveitasi! :)

      Poista
    3. Mulla alanvaihto tuli vähän pakonkin edessä toisaalta, tai siis sain potkun pyllylle toimia, mitä en olisi ehkä uskaltanut. Itse en ollut onnellinen papereita pyörittäessä näyttöpäätteen edessä, ja sain monesti kuulla muiltakin ihmisiltä, kuinka menen hukkaan siinä työssä ja se oli kyllä totta. Mulle pankkitilinsaldoa paljon tärkeämpää on, että menen hymyssä suin töihin (toki mikään työ ei ole aina yhtä juhlaa) joten mieluummin otan vähemmän rahaa ja olen onnellinen :) Nyt olen kyllä löytänyt työn mikä on niin mun juttu ja se on mahtavaa! Käyn tosiaan myös toisessa kaupungissa eri työpaikassa välillä töissä, mikä on tosi kivaa vaihtelua. Ymmärrän kyllä mitä tarkoita! Mutta tiedätkö, mulle tämä blogin pito on ollut tietynlainen henkireikä, täällä kun saa olla luova, hyvää painoa konttorityölle (vaikka melko yksinäistä läppärin näpyttelyä toisaalta) joten aloita blogi? Ja mikäli yhtään alanavihtoa mietit, tee se!! :) Kerran täällä vain eletään!

      Kiitos kommentista ja mukavaa päivää! :)

      Poista