torstai 25. huhtikuuta 2013

Lately

Muutamaan otteeseen minulta on kysytty olenko Instagrammissa, vaikka kyseinen sovellus on puhelimeeni ladattu, en ole sinne kuitenkaan tehnyt tunnuksia, en usko, että se olisi minun juttuni, mutta vannomatta paras ;) Toisinaan kuitenkin tulee puhelimella napattua kuvia ihan omaksi iloksi ja tänne blogiin laitettavaksi.
 

1. Aamukuuden lenkit <3
2. Valinnanvaikeus - lopulta mukaan lähtivät tosiaan molemmat!
3. Erään päivän korut.
4. Kevät, trenssit ja Ray-Banit :)


5. Valinnanvaikeus osa 2, Ben&Jerry <3
6. Punaiset Conssit käytössä, tykkään!
7. Loma-asu suunnitelmat on jo aloitettu ;)
8. Jumbon Chicos - petyin, näytti paremmalta kuin maistui :(

12 kommenttia:

  1. Mä en vaan saa blogia aloitettua, eikä mulla aika riittäis siihen tällä hetkellä. Ajattelin että jos puhelimella saisin edes otettua kuvia, instagram voisi olla enemmän mun juttu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi harmi, sun blogia on meinaan odotettu ;) Aikaa tämä harrastus kyllä vie melkoisen paljon, mutta itse ainakin postailen ihan oman ajan ja innostuksen mukaan, usein kyllä mietin onko tämä sen arvoista, hih :) Mulla meni viimeistään siinä vaiheessa maku instaan kun se siirtyi Facebookin omistukseen...

      Poista
  2. Onko noi jäätelömaut hyviä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiko Ben&Jerry olla muuta kuin hyvää, heh :) Kyllä mä ainakin tykkäsin, oikeanpuoleinen oli parempaa ;)

      Poista
  3. Millainen se navysininen hame on luonnossa, jonka sanoit jokin aika sitten tilanneesi Zalandolta? Haluaisin itsekin tilata samanlaisen, nyt kun kokojakin näyttää tulleen lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle lähetetiin siitä väärä koko ja uusi hame ei ole vielä tullut. Tosi ihana oli, tosin vyö oli musta ihan hirveä :D Toivottavasti tälläkertaa saisin oikean koon! Kovasti haluaisin hameen myös beigenä, mutta koot on kiven alla :(

      Poista
  4. Kivoja kuvia! Hihi, ala vaan käyttää Instagrammia, se on kiva :)

    VastaaPoista
  5. Mäkin kaipailen sua instagramiin;) Ja nuo punaiset conssit on ihanat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no eihäs sitä jos vaikka reissussa innotuisikin :D Punaiset Conssit tuovat kyllä kivaa piristystä :)

      Poista
  6. Mikset oo tehny/esitellyt sun uusia laukku hankintoja joita näyttää olevan jo vähän karttunut? ;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitähän laukkuja mahdat tarkoittaa? :) Ei ole mitään uusia, kaikki olen kyllä esitellyt...

      Poista