tiistai 3. maaliskuuta 2020

Laukku vuodelta 2014

Postaus sisältää mainoslinkkejä






takki - &Other Stories (tämä)
pipo - Arket (tämä)
poolo - The Group by Babaton
lenkkarit - Adidas (tämä malli)
laukku - Louis Vuitton

Kuluneen talven lempivärini vaatetuksessa on ollut ehdottomasti kaikki ruskean sävyt. Muutenkin olen huomannut, että pukeutuminen on tosi helppoa, kun vaatekaappi sisältää lähinnä simppeleitä yksivärisiä vaatteita, joita voi yhdistellä ristiin ja rastiin. Tässä taas yksi perus arkiasu, jota on tullut käytettyä näin leutona talvena, pitkä vuoreton villakangastakki ja freesit valkoiset lenkkarit ovat luottojuttujani. Omaa makuani miellyttää juuri nyt tosi minimalistinen pukeutuminen, ei mitään ylimääräistä ja kolmen värin pukeutumissääntöjä noudatan oikeastaan aina. Se on hassua, miten kesä- ja talvipukeutuminen eroavat toisistaan, siinä misssä kesällä rakastan printtejä ja kirkkaitakin värejä, ei niitä juurikaan talvella siviilissä päälläni nähdä. Vähän odotan jo hiekasta putsattuja katuja ja nahkatakkikelejä, mutta aikansa kutakin - vielä on talvi, joten pipot pysyvät visusti käytössä edelleen.

Klassikko Louis Vuittonin Petit Noé laukku on kiva ottaa käyttöön aina säännöllisin väliajoin, vaikka olen meinannut myydä sen pois jo useat kerrat. Ostin laukun jo kuusi vuotta sitten Geneven reissulta. Vaikka olen melko armoton laittamaan tavaraa kiertoon, niin onneksi laukku on kuitenkin jäänyt itselleni. Vaikka se välillä kyllästyttää, niin malli on lopulta kuitenkin tosi ajaton ja hetken sen kaapissa huilattua tuntuu taas kuin olisi uusi laukku käytössä. Oikeastaan minua on jopa vähän viime aikoina harmittanut, miten aikoinaan myin pois lähes kaikki Louis Vuittonin asusteet, varsinkin Pochettea olen vähän kaivannut... vähän salaa olen jopa haaveillut hankkivani sen vielä joskus uudelleen, mutta ihan minikoossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti