tiistai 25. lokakuuta 2022

Uutta syksyksi - saappaat








nahkatakki - H&M Premium
villamekko - Samsøe & Samsøe 
laukku - Chloé 
saappaat - Pavement 

Olette varmaan pian nähneet nahkatakkia kyllästymiseen asti kuvissa, mutta olen todellakin ottanut vielä ilon irti, sillä kohta puolin saa todellakin kulkea villakangastakissa kuukausi toisensa jälkeen. Kyseistä nahkatakkia olen hehkuttanut monesti ja se onkin varmasti tämän vuoden paras hankinta, käytössäkin vain parantunut ja pehmennyt. Tosin huomaa kyllä, että varsinkin iltavuoroista kotiin kävellessä alkaa jo vähän kaipailla villakangastakkeja. 

Eilen kävinkin varastossa kartoittamassa takkivalikoimaa, toin pari takkia eteiseen ja muutaman nappasin kirpparille lähteviin, sillä minulla alkaa pöydän varaus ensi viikolla. Samalla muuten järjestin koko häkkivaraston, on kiva tietää tarkalleen mitä siellä on ja löytää myöhemmin helposti etsimänsä. Aina vuodenaikojen vaihtuessa kun on tämä sama takkirumba edessä. 

Siinä missä alkavan kirpparin myötä karsin vaatevalikoimaa, oli minulla muutama juttu ostoslistalla syksyn ja talven varalle - villainen hameen ja neuleen setti, lyhyt vuoreton villakangastakki sekä saappaat. Sellaisia juttuja siis, jotka täydentävät hyvin jo olemassa olevaa garderobia. Kaikki nämä olenkin onnistunut syksyn aikana löytämään ja vielä tosi hyvillä alehinnoilla! 

Näissä kuvissa esittelyyn saappaat. Minulla on kohtalaisen vaikeaa löytää jalkaan sopivaa mallia, minkä vuoksi olen viime vuosina suosinut lähinnä nilkkureita. Haluisin saappaat tiukalla venyvällä varrella, mutta käytännölliset helposti puettavat kengät. Olen ihastunut viime vuosina tanskalaisen brändin Pavementin kenkiin ja heiltä löytyikin täydelliset saappaat täydentämään syyspukeutumista. Kengät ovat just eikä melkein mitä halusin, vaalea sävy, tiukka venyvä varsi ja rouheat pitävät pohjat. Kengät sointuvat vielä kauniisti yhteen monen laukkuni kanssa, mikä on tietysti iso plussa. Käytän niin paljon (villa)mekkoja talvisinkin, että nämä kengät tulevat varmasti olemaan paljon käytössä niiden kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti