tiistai 16. maaliskuuta 2021

Uusia asusteita


By Nouck korvakorut ja kaulakoru

Olin jonkun aikaa etsinyt korvakoruja ja kaulaketjua, joita voisin käyttää aina kaikkien vaatteiden kanssa. Minulta löytyy korvista lähes aina kultaiset korvarenkaat, mutta joka päivä samojen korvisten kanssa alkoi jo kyllästyttää, joten vaihtelulle tuli jo todellakin aika. En halunnut mitään hirmu arvokkaita koruja, mutta niiden piti olla kuitenkin kullatut, jotta pysyvät hyvinä käytössä. Kuin tilauksesta Instagramissa eteeni tuli mainos By Nouck koruista, jotka ovat käsintehtyjä Hollannissa. Teinkin pienen tilauksen heille, korut ovat aivan ihania! Käyttökokemuksia ei ole vielä niin paljon ehtinyt kertyä, että voisin kertoa kultauksen kestävyydestä. Tilasin kahdet sirot korvakorut sekä riipuksen, johon sai valita haluamansa kirjaimet, minulla korussa roikkuu A ja J (Anne Jennika tai minun ja miehen nimikirjaimet). 


New Balance WL574 lenkkarit

Joka kevät on hankittava sekä uudet lenkkarit että kevyemmät kangastennarit. Minulla kuluu tennareita niin vapaalla kuin töissä, sillä niitä tulee käytettyä suurin osa ajasta keväästä pitkälle syksyyn. Tuli melkoinen déjà-vu näiden New Balancen lenkkareiden kanssa, sillä saman mallin eri värissä omistin useampi vuosi sitten. Käytin ne silloin täysin loppuun, ensin kaupunkikäytössä josta siirtyivät vielä ulkoiluun. Tänä keväänä tällainen retromalli miellyttää taas erityisesti silmää.


Louis Vuitton Felicié Pochette

Olin jo useamman kuukauden odottanut, että pääsisin Louis Vuittonin myymälään paikan päälle laukkuostoksille, sillä olin suunnitellut tämän Felicié Pocheten hankintaa pitkään. Lopulta käännyin verkkokaupan puoleen. Kumma kyllä aikoinaan totaalisesti kyllästymäni Louis Vuitton on alkanut taas miellyttää hurjasti silmää. Hiljalleen vaalea Damier Azur printti alkoi taas näyttää superfreesiltä, lisäksi päällystetty canvas on maailman helpoin käytössä. Tähän malliin en ollut missään hirveästi törmännyt ja simppeli muotoilu miellyttää. Olen useasti harmitellut, että myin pois lähes kaikki brändin laukkuni, nyt päätin että tämä laukku tulee pysymään minulla aina. Toimivimpia laukkuja omassa käytössäni ovat juurikin huolettomat crossbody mallit, joihin mahtuu tärkeimmät tavarat. Laukun mukana tulee muuten erillinen korttikotelo sekä pieni pussukka. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti