perjantai 10. elokuuta 2018

Viikon Varrelta


Sovittiin erään ystäväni kanssa ekstempore lenkkitreffit työpäivän jälkeen. Lopulta lenkki venyi 2,5 tuntiseksi. Emme olleet nähneet kunnolla kuukausiin, vaikka asumme aika lähekkäin, joten juteltavaa riitti.

Toisen ystäväni kanssa sovimme tapaamisen kiinalaiseen ravintolaan lounaan merkeissä. Myös hänen kanssaan olemme nähneet nyt melko harvoin. Olen ollut kesällä ihan surkea pitämään yhteyttä, kun kalenteri on ollut jatkuvasti täynnä.

Seurailin innolla Aallonmurtajan kuvauksia ja harmittelin, kun en hakenut ekstraksi. Satuin kuvausten keskelle ihan vain työmatkalla useamman kerran. Hassua kun asuinkaupungissa kuvataan. Ulkomailla olen todella usein todistanut filmaamista, mutta paljon jännempi fiilis kun se tapahtuu tutuilla huudeilla. 


Kävin pitkästä aikaa kampaajalla, kuten kuvasta näkyy lähti senttejä ihan hurjasti, kun minulle leikattiin kunnon polkka. En ehkä ollut suunnitellut ihan näin lyhyttä, mutta äkkiähän se taas kasvaa.. No vaihtelu virkistää!

Ostin kaksi kertaa litran mansikoita, nyt kun niitä vielä saa. Joissain jutuissa olen ihan superpihi, joten mietin hetken raaskinko maksaa kuusi euroa litrasta.

Tänään perjantaina alkaa pieni kesälomani. Vielä yksi iltavuoro edessä, kunnes koittaa yhteensä kymmen päivän vapaat. Melko täyteen olen lomani buukannut, mutta eipä ehdi ainakaan tulla tylsää.

Aurinkoista viikonloppua! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana skarppi kampaus,minusta ei lainkaan liian lyhyt.Ja mikä ihana mekko sinulla taasen onkaan ylläsi?

    -kirsi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olen jo tottunut ja äkkiä tämä kasvaa taas :D
      Mekko on &Other Storiesilta!

      Poista