keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Red & Stripe

Minulla on pieni asudilemma; olen lähdössä lauantaina ystäväni kanssa viettämään päivää Tallinnaan ja vaatevalinta tuottaa hieman ongelmia. Asun tulisi olla mukava bussissa/laivassa istuskeluun ja Tallinnassa kävelyyn, ja lisäksi sopia risteilyn jälkeen baariin, sillä aikaa vaatteiden vaihdolle ei ole. Tallinnan päiväristeily kuuluu ehdottomasti kesään ja risteilyn jälkeen täytyy tietenkin jatkaa baariin ;) Aamusta yöhön asti tulee siis oltua liikenteessä. Kesässä on se hyvä puoli, että pukeutumien on paljon helpompaa ja mielestäni on ihan hyväksyttävää mennä ballerinoissa tai sandaaleissa baariin, vaikka yleensä suosin korkoja iltamenoissa. Ajattelin jotain tämän suuntaista;

6. hame 7. laukku Louis Vuitton

Laivalle haluan ehdottomasti jotain seilorihenkistä, joten raitableiseri olisi oikea valinta. Oman raidallisen bleiserini löysin Lindexiltä Holly & Whyte -mallistosta puoleen hintaan, aivan mahtava löytö! Punainen ja raitakuosi sopivat mielestäni ihanasti yhteen, tämä kyseinen combo taitaakin olla tämän kesän suosikkini!  Morganin punainen hame on yksi kesän lemppareistani, se onkin näkynyt minulla päällä täällä. Tallinnaan laukuksi otan ehdottomasti ison Neverfullin ja sen sisään saisi kätevästi Pocheten, jonka voisi illalla ottaa baarilaukuksi..

Kertokaas, kuinka itse pukeutuisitte tällaisena päivänä, kun on aamusta iltaan menossa? 

Linkit mainoslinkkejä!

2 kommenttia:

  1. Näyttää tosi kivalta yhdistelmältä. Juurikin joku hyvin laskeutuva paita sopii mainiosti niin päivällä kuin illallakin baarissa. Mä oon itse niin mukavuudenhaluinen, että ei mitään ongelmia mennä ballerinoissa baariin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tämä asu ei vaan eroa yhtään mun arkipukeutumisesta, mutta kesällä voi tosiaan ollakin vähän rennommin baarissa :) Mä oon niin lyhyt, että korot olisi ihan plussaa, niin ylettyisi baaritiskillekin, heh :D

      Poista