tiistai 7. joulukuuta 2021

Jouluvalmisteluja









takki - Massimo Dutti
villamekko - neulottu
laukku - Chloé
pipo - neulottu
nahkarukkaset - Lindex
nilkkurit - Zara

Ihanaa lunta!  Minusta talvelle kuuluu olla valkoinen maisema, joten olen iloinnut kun tänne on satanut ensilumi ja pakkaskelit ovat virkistäviä. Myös jouluvalot ovat tehneet tunnelmaa, ihana kun kaupungin valojen lisäksi monet ovat laittaneet koteihinsa jouluvalot. Minulla on jouluvalmistelut tosi hyvällä mallilla, sillä inhoan jättää asiat viime hetkeen enkä pidä kiireestä. Viime viikolla hankin vielä viimeiset lahjat. Paketointi on kivaa puuhaa ajan kanssa ja viikonloppuna laitoin kaikki lahjat valmiiksi. Viime vuosina tapoihini on kuulunut korttien lähetys ja ne rustasinkin eilen, vien tänään postiin. Olen vähän vanha sielu ja oikeissa korteissa on paljon enemmän ajatusta, kuin lähettää joulutervehdys puhelimen välityksellä. Kun oli useampi vapaapäivä pukeen sain rauhassa tehtyä jouluvalmisteluja, mikä oli ihanaa. Tein myös toista joulua putkeen piparkakkutalon miehen vanhemmille. Siinä on melkoinen työ, mutta parasta kun talon saa pysymään kasassa ja olin ihan tyytyväinen lopputulokseen. Olen myös katsonut jo monet joululeffat ja kuunnellut ainoastaan joululauluja. Kunnon jouluttaja täällä siis! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti