lauantai 19. tammikuuta 2019

Lumisia päiviä






takki - &Other Stories
pipo - Samsøe & Samsøe 
kaulaliina - Ichi
maiharit - Dr. Martens
laukku - Céline

Oli tarkoitus jatkaa Los Angelesin postauksilla, mutta talvisia asuja on kuvattu useampikin, joten laitetaan yksi tosi tavallinen asu tähän väliin. Lunta on tullut kinoksittain ja pakkanenkin on paukkunut viime päivinä, joten olen vuorautunut villaan. Jämäkät villakangastakit hyvissä materiaaleissa lämmittävät hyvin ja itse olenkin useimmiten kuumissani kuin kylmissäni (kun juoksen kiireellä töihin, miksi lähden aina viime tipassa?!). Huiveja olen ollut tänä talvena vähän huono käyttämään, mutta nyt kylmemmillä säillä niihin on ollut mukavaa vaihtelua kietoutua. Kuvissa näkyvät huivi ja pipo ovat muuten jo monta vuotta vanhoja, mutta todella hyvässä kunnossa molemmat - en voi tarpeeksi painottaa, että kannattaa panostaa luonnonmateriaaleihin. Myös laukku kuin maiharit ovat palvelleet jo useita vuosia, eli ovat olleet hyviä hankintoja.

Minulla on kerrankin sellainen tilanne, että materiaalia postauksiin olisi läppäri pullollaan, mutten ole oikein saanut mitään valmiiksi. Vaikka täällä on siis ollut hijaisempaa, olen taustalla luonnostellut postauksia mitä olen päivätöiltäni ehtinyt. Tulossa ainakin talvisia asuja, matkajuttuja useamman postauksen verran ja jo viime vuoden puolella toivottu päivitetty laukkupostaus. 

Mukavaa lauantaita ja kuullaan pian! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti