tiistai 19. kesäkuuta 2018

Sale Picks


Minulla on viha-rakkaussuhde alennusmyynteihin. Inhoan sitä kaaosta mikä kaupoilla vallitsee alejen aikaan, mutta toisaalta ostan lähes aina alusvaatteet sekä kalliimmat meikit alesta. Olen myös muutaman kerran tehnyt oikein hyviä alelöytöjä, mutta myönnän, että nuorempana annoin hintojen sokaista ja vaatekaappi täyttyi vaatteilla, jotka eivät välttämättä koskaan päässeet käyttöön. Nykyään teen ostoslistan, jota noudattaessa on järki mukana kaupoilla. Eikä välttämättä tarvitse edes lähteä hikoilemaan paikan päälle, kun parhaat löydöt voi tehdä nettikaupoista, varsinkin Booztilla on minusta superhyvä tarjonta.

Mitä sitten tämän kesän aleista olen etsinyt? No mekkoja tietenkin, varsinkaan printillisiä versioita ei tunnu minulla koskaan olevan tarpeeksi. Alesta myös etsin usein perusjuttuja, kuten kalliimpia laadukkaita neuleita, joita en ehkä normaalilla hinnalla raaskisi ostaa, sekä vaatteita tai asusteita jo seuraavaan kauteen, kuten nilkkurit. Tosin nilkkurit toimivat loistavasti myös kesämekkojen kanssa viileämpinä päivinä. Kesäisistä muleseista olen haaveillut, mutta tennarityttönä en ole raaskinut niihin sijoittaa, mutta ehkäpä nyt vähän edullisemmalla hinnalla? Olen myös etsinyt uusia valkoisia tennareita, ne kun eivät omassa käytössäni ole todellakaan ikuisia, vain menevät huonoksi hyvinkin nopeasti, joten en enää halua maksaa niistä täyttä hintaa. Spartoolla onkin paljon klassikkomalleja alessa, kuten varrettomat Converset, jotka tilasinkin. Lisäksi olen vähän silmäillyt uutta farkkuhametta, kun oma vanha hameeni on vähän liian suora malliltaan kropalleni, a-linjainen hame toimisi paremmin. Lisäksi valkoinen pusero pienellä jujulla olisi tervetullut kaappiini. Kesän paras hankinta tähän mennessä on ollut pieni punainen laukku, jonka siis ostinki vähän aikaa sitten, vaikke se alesta löytynytkään. Bongasin teille kollaasiin alepuolelta söpön punaisen laukun, mikäli joku muukin on vastaavaa vailla.

Linkit mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti