lauantai 7. huhtikuuta 2018

Tennarityttö



1. Vans 2. Adidas 3. Converse 4. Nike 5. Superga 6. Reebok 7. Vans 8. Nike

Olen ehdottomasti enemmän tennari kuin korkkarityttö. Johtuen varmasti siitä, että kävelen joka paikkaan ja helppous sekä mukavuus ovat valttia arjessani. Nykyään tarvitsen tennareita tuplat, sillä töissä odottaa aina muutama pari ja vapaa-ajalla on sitten eri kengät. Puhtaanvalkoiset popot ovat suosikkejani vuodesta toiseen. Minusta tennareiden kuuluu olla puhtaat eikä elämää nähneet. Myönnän olevani tässä suhteessa turhamainen, sillä hankin usein joka kevät uuden parin, varsinkin jos puhutaan kankaisista versioista. Vanhta siirtyvät sitten esimerkiksi mökkikengiksi. Toisaalta nahkaisia tensuja minulla on useamman vuoden vanhoja. 

Ajattomat varrettomat Converset kuuluvat garderobiini aina, niihin en kyllästy ja ne sopivat ihan mihin vain. Seuraavaksi edellisen parin käytettyä loppuun haluaisinkin Conssit tarraversioina. Viime kesänä löysin Converseille myös kovan kilpailija, nimittäin Vanssin Authentic -mallin (numero 1 sekä kuvassa jalassani). Niille kävi vain vähän köpelösti kun pesin ne pesukoneessa, kuivuttuaan valkoiset kengät olivat täynnä kellertäviä länttejä. Löysin Spartoolta prikulleen saman mallin alesta ja pohdinkin raaskinko tilata uuden parin, jota en kyllä pesukoneeseen laita. Spartoolla taitaakin olla paras valikoima valkoisia tennareita tällä hetkellä, sillä kollaasiin keräämieni lisäksi tarjolla oli paljon muitakin malleja. 

Linkit mainoslinkkejä.

2 kommenttia:

  1. Täälläkin ollaan teskutyttöjä! :D Omat lempparit on myös valkoisia ja joko conssit tai addut :) Conssit on ainakin kestäneet useammatkin konepesut ja kumiosia olen putsannut kynsilakanpoistoaineella, näin olen saanut pidettyä useammankin vuoden vanhat kengät hyvinä. Tulevaksi kevääki ja kesäksi houkuttaisi kovasti varrettomat valkoiset conssit nahkaisina (ne on jotenkin vähän fiinimmät kun perus kankaiset) sekä ekat supergat ehkä paksulla pohjalla.. Tarratenskuille mä en ole lämmennyt, ainakaan vielä, yleensä kun vähän hitaasti lämpenen joillekkin trendeille ja asioille ylipäänsä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla! :) Valkoiset tennarit ovat vaan niin raikkaat ja ajattomat. Converseja olen minkäkin joo pessyt usein, eikä niille ole käynyt kuin Vansseille :/ Mutta se pesu ei ole sama kuin uutuuttaan hohtavat valkoiset kengät :D Tällä hetkellä mulla taitaa olla töissä neljä paria kenkiä, joten houkuttaisi kyllä siviilikäyttöön taas uudet popot :D Mä käytän nahkaisia tensukuja keväällä ja kesällä pelkästään kankaisia, en tajua miten joku voi olla kesähelteillä esimerkiksi Stans smitheissä?! :D Mä taas rakastan tarrallisia tennareita, Marimekon Markat löytyy viime kesältä enkä malta odottaa että ne saisi käyttöön.

      Mukavaa sunnuntaita! :)

      Poista