trenssi Zara (samantyylinen *täältä & *täältä) - farkut H&M - neule *Vila - lenkkarit *Reebok
laukku Mulberry - aurinkolasit *Ray-Ban - huivi Burberry - käsineet H&M
Tykkään klassisesta tyylistä, mutten kuitenkaan ole se kaikista klassisin pukeutuja, en viihdy kynähameissa, kauluspaidoissa tai jakkupuvuissa, mutta vanha kunnon trenssi pitää aina pintansa. Puhumattakaan Mulberryn Bayswaterista tai Burberryn huivista. Olen useasti sanonut, että panostan asusteisiin, tässäkin asussa laukku on vuodelta 2010 ja huivi 2012, eli molemmat ovat olleet jo vuosia käytössä, mutta toimivat edelleen, ja mikä parasta laatu kyllä kestää käyttöä.
Olen fiilispukeutuja, toisinaan kiskaisen päälle collegehousut ja nahkatakin, joskus taas jotain todella naisellista ja välillä tekee mieli pukeutua klassisesti juurikin trenssiin ja muihin klassikoihin. Huomaan makuni muuttuneen jonkin verran viimeisen parin vuoden aikana, nykyään koen monet vaatteet ja yhdistelmät, joita ennen suosin, yksinkertaisesti tylsiksi. Tästä syystä klassikot kaipaavat mielestäni rinnalleen vähän "tätä päivää" kuten citylenkkareita ja revittyjä farkkuja. Reebokin valkoiset lenkkarit piristävät tätä asua heti ja tyyli on heti rennompi eikä niin jäykän klassinen, eli juuri minun näköiseni.
*mainoslinkki
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
%2B(Copy).png)
.png)
%2B(Copy).png)
.png)
%2B(Copy).png)
%2B(Copy).png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
%2B(Copy).png)
.png)
%2B(2).png)
%2B(2).png)
.png)
.png)
.png)
%2B(2).png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)