maanantai 15. huhtikuuta 2019

Mielensämuuttaja

Minulla on melko jyrkät mielipiteet asioista ja olen myös loistava muuttamaan mieltäni. Mielipiteitäni löytyy runsaasti esimerkiksi pukeutumisen suhteen, ja minulla on useita omia pukeutumissääntöjä. Näitä kuvia läpi käydessäni tulikin mieleen heti muutama juttu niin tästä asusta kuin muutenkin vaatetuksesta, jonka suhteen olen kääntänyt kelkkani viime aikoina..







nahkatakki - Zara (vastaava)
merinopoolo - Banana Republic (vastaava)
hame - H&M (tämä)
laukku - Marimekko 
lenkkarit - Adidas (vastaavat)
aurinkolasit - Ray-Ban

Mustat sukkahousut valkoisten tennareiden kanssa. Olen aina ollut vakaasti sitä mieltä, että mustien sukkahousujen kanssa kuuluu mustat kengät, tai sitten ei sukkahousuja ollenkaan. Valkoiset tennarit ja mustat sukkikset ovat se pahin pukeutumismoka mielestäni, tai siis oli ennen.

Sukkahousut ylipäätään midimitan kanssa. Tottakai paljaat sääret näyttäisivät paremmalta, mutta nykyään menen käytännöllisyys edelle. Näyttäisi typerälle (ja palelisi) kymmenen asteen lämpötiloissa paljain kintuin. Tai sitten pitäisi vain jättää hameet odottamaan lämpimimpiä säitä.

Dad sneakersit eli paksupohjaiset lenkkarit ajattelin vielä vuosi sitten jättää trendikkäämpien jalkoihin, vaikken niitä kylläkään täysin tyrmännyt. Maltillisella paksulla pohjalla ovat kuitenkin nyt tosi kivat, kuten tämä Adidaksen Yung 96 -malli.

Oranssi väri vaatteissa oli vuosikaudet oikea superinhokki, mutta nykyään yksi lemppari. Montakohan oranssia sisältävää työasua minulla on esimerkiksi ollut?

Tummansinisen kanssa on käynyt päinvastoin, entinen lemppari on nykyinen inhokki. Musta on paljon parempi vaihtoehto! Löytyyköhän minulta enää mitään navysinistä..?

Marimekon Karla -laukku oli minusta pitkään vain omituinen ja herätti lähinnä kummastelua, mutta kuten kuvista näkee, roikkuu se nyt mukana. Pienen sultattelun jälkeen muuttui malli todella upeaksi. 

Kullan ja hopean yhdistäminen. Muistan miten aikoinaan olin ehdoton, ettei näitä kahta sotketa keskenään. Nykyään käytän surutta vaikkapa nahkatakkia hopein yksityiskohdin ja kultakoruja.

Linkit mainoslinkkejä.

2 kommenttia:

  1. Hahhaa joo, mullakin on aina aika jyrkkiä mielipiteitä ja usein niistä kuulenkin sitten jälkeen päin. Esim. puhuin aina etten ikinä osta Dr.Martenseja, koska maiharit ovat aivan kamalat, mutta kappas miten kävikään pari viikkoa sitten :D Nyt mietin miten olen koskaan pystynyt elämään ilman niitä. Ja toinen esimerkki on leokuosi. Olen aina sanonut, etten pistä päälleni mitään leoa. No viime syksynä aloin kuosille lämmetä ja nyt omistan paidan. Syytän tästä kyllä työpaikkaani, mikä aivopesee kaikki työntekijät ostamaan kaikki ihmeellisyyksiä :D
    Never say never, mutta ehkä meillä naisilla on oikeus muuttaa mieltä.
    Aurinkoista viikkoa ja kivaa Pääsiäistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kuulostaa tutulta 😀 Never say never todellakin! Mä oon jotenkin aina tykännyt leosta niin kauan kuin edes muistan, mutta käärmekuosi vaati sulattelua alkuun. Saatoin ajatella Martenseista samoin, mutta nyt ne oli jalassa jo kolmatta talvea. Ainahan nainen saa tosiaan mieltään muuttaa 😉 Mulla itse asiassa kävi tuon Karla laukun kanssa niin, että kun sitä tarpeeksi töissä katselin, oli lopulta pakko saada itselleenkin, joten ymmärrän mitä tarkoitat!

      Kiitos kommentista ja iloista pääsiäistä sinnekin 😊

      Poista