lauantai 3. maaliskuuta 2018

Maaliskuun Kuulumisia






silkkipaita - Marimekko (*tämä)
aurinkolasit - Céline (ruskeina *täältä)
laukku - Marimekko (tämä)
kello & rannekoru - Cluse (saatu)

Maaliskuu on ainakin omassa kalenterissani se ensimmäinen kevätkuukausi, vaikkei ulkona niin keväiseltä vielä kovine pakkasine tunnukaan, on ilmassa ollut jo hetken selkeästi kevättä. Pääsiäisenä viimeistään voi aloittaa keväänfiilistelyn ihan kunnolla. Jospa pikku hiljaa saisi hylätä poolopaidat ja pipot, sillä nyt alkaa tuntua, että niitä on käytetty jo ihan tarpeeksi. Kaikki ihanat printtimekot jo niin houkuttaisivat!

Töissä minulla on uusi työtehtävä, joka on tottakai vienyt tunteja päivistäni, mutta kivaa vaihtelua. Tulevalla viikolla on lisäksi useampi sellainen homma, mikä ei normaalisti työpäiviini kuulu, mutta otan haasteet kauhulla ilolla vastaan. Huomasin tällä viikolla pientä väsymystä jo ilmassa, kun nämä blogihommat, jotka kyllä ovat täysin vapaaehtoisia, vielä töiden päälle. Kun vapaapäivät koittivat, tulikin kurkku kipeäksi ja nyt on nuhakin. Pidän sormet ristissä, että flunssan alku lähtisi yhtä nopeasti pois kuin tulikin. Olen selvinnyt koko talven terveenä ja todella harvoin olen kipeä muutenkaan. 

Tässä kuussa aion myös saada lomasuunnitelmat lyötyä lukkoon. Nyt kun olen ollut nykyisessä työpaikassani puolitoista vuotta, on minulle kertynyt täysi kesäloma, ihanaa! Haluaisin pitää loman pätkissä, ensimmäisen viikon toukokuun alussa. Barcelonaa olen ajatellut kevään kohteeksi. Siellä kun yhdistyisi ranta- ja kaupunkiloma. Olen käynyt kaupungissa aiemmin, mutta siitä on jo useampi vuosi ja kyseessä oli silloin lyhyt muutaman päivän matka. Houkuttaisi hurjasti mennä Barcelonaan viikoksi ja samalla reissulla piipahtaa Madridissa, se on nimittäin ollut pitkään listallani. Jo loman suunnittelu on ihan parasta!

*mainoslinkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti